mandag 26. mai 2008

Tikk takk

Nå begynner det nesten å gå tomt for passende deLillos-titler. Hvilket betyr at mitt opphold her nærmer seg slutten, og om en måned er jeg tilbake i nord. For noen uker siden lovte jeg å kjøpe en gave til en heldig vinner. Nominasjonsprosessen gikk egentlig ganske tregt, men dere skal få tre navn å stemme på. Hva gaven er får vi vente å se på. Jeg har egentlig ikke så mye annet å berette, men livet i Ecuador er fremdeles herlig. Helgen ble tilbringt i Cuenca, og jeg klarte å nyte denne friske indianerbyen litt mer enn sist gang, da jeg slet med et eksternt fysisk problem. Selv om en måned føles ut som kort tid nå, så er det jo faktisk en del. Jeg husker at jeg var på språkskole i England i tre uker da jeg var 15, og de ukene føltes jo ut som en hel sommer. Når det gjelder dagens bilder tar jeg igjen et tilfeldig dykk i diversemappen.

Først et bilde fra Cuenca. Det er ikke varmt i hele Ecuador.


17. mai tog i nabolaget

Bøy og tøy på fotballbanen

Her lukter det selvmål lang vei...

The Gathering på rom 8...

Og ja mamma, jeg har tatt sommerklippen. Den kostet 2 dollar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Eirik!
Har du fått bursdagskort eller har de tatt smmerferie allerede i landet ditt??

Anonym sa...

Hei Eirik!
Har du fått bursdagskort eller har de tatt smmerferie allerede i landet ditt??

Bjørn Stian sa...

Jeg tar sommerklippen i dag. Den kommer til å koste 7-8 dollar.

Gleder meg til å henge!

Bjørn Stian sa...

7-8 dollar? Jeg mente selvsagt 70-80 dollar...

Martin sa...

Sommerklippen er tatt her også, selv om det ikke er mye som minner om sommer utenfor. Klippen kostet ikke ei krone (eller dollar), da jeg har min egen frisør :-)

Anonym sa...

Jeg har ikke tatt sommerklippen enda fordi min frisør som også er lærer (på en ordentlig skole, nemlig bestum) og dermed streiker =(