tirsdag 11. mars 2008

Jeg vet nok ikke

...hva jeg skal skrive om. Derfor tenkte jeg at jeg i ekte sosialdemokratisk ånd skal la dere få velge blant noen alternativer. Overskriften er klar. Den blir "Mindre alvorlige ting". Dette fordi neste innelegg skal handle om noe som fascinerer meg med min nye tilværelse, men som ikke nødvendigvis er så gravalvorlig. Har noen deLillos-kjennere forslag til bedre titler er kommentarfeltet arenaen for meningsytringer. Alternativene er som følger:

-Bussen

-Rasistiske hunder

-Min egen høyde

-Kylling og ris

-Taxisjåfører

Avstemmingen vil selvfølgelig foregå i sidefeltet. Om 36 timer faller avgjørelsen.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Eirik
Jeg er ikke i tvil om at du bør beskrive noen av de snart hundre taxi-sjåførene du må ha møtt til nå der nede. Har ennå flere av de på netthinna....særlig han som ikke hadde aircondition og som kjørte med åpent vindu spesielt når det regnte "hunder og katter" rett inn på passasjersetet.
Mamma

Anonym sa...

Jeg stemmer for taxisjåfører. Etter endel turer med taxisjofører i utlandet, vet jeg at det er underholdende!gleder meg

Anonym sa...

Jeg stemmer buss. Siden det er sosialdemokratiets og grasrotas stemme som skal frem. Tenk å klage over air-condition. På bussen skjer det mye der..

Som kompromiss stemmer jeg for litt om transportmidler generelt..

Anonym sa...

Hello Eirikmaster

Her gaar det fortsatt straalende. Har tenkt mye paa skive med leverpostei de siste dagene.

Fikk matforgifting i forgaars, saa det er litt slitsomt. Gaar paa antibiotika naa, saa det gaar over snart tenker jeg.

Gleder meg til att treffast igjen, naa er det ikke saa lenge siden sist heller!!

Ha ei kjempefin tid der nede, saa sees vi vel somarstid tenker jeg!

Klemklem Anne-Marthe.

Anonym sa...

For å følge opp ditt eget lavmål på min blogg stiller jeg følgende spørsmål: Har Tottenham noe mer å spille for denne sesongen?
Godt for deg at tippeligaen snart er i gang :-)

Eirik sa...

En klubb med ære har alltid noe å spille for. Mulig det tenkes annerledes andre steder, så er derfor jeg har valgt den smale Tottenhamvei.

Anonym sa...

Rakk dessverre ikke å stemme, men gleder meg til å høre om taxisjåførene i Ecuador. :)