tirsdag 5. februar 2008

Varme Mennesker

Da var karnevalshelga lagt bak oss her i Ecuador. Vi dro nok en gang til Puerto Lopez. Ikke mye å berette fra helga, men var bra vær, strømbrudd og vann- og eggkasting i gatene (karnevalsskikk). Ellers er livet på strendene her akkurat som man vil se det for seg ved stillehavskysten. Under følger litt bilder av noen av menneskene jeg deler dette glade livet med.


Først ut er Trond og Kristian i en eller annen form for vigør.



Linn er relativt fornøyd med sin kaffe mocca


Johan tar danseansvar foran gjengen



Maria har unngått vannkastingen...


...mens Kristina fikk et egg i hodet



Anne "yo" Line



Tres chicas: Åshild, Mari og Jennifer




Baconkongen fant bacon i Puerto Lopez også.

Dette var et lite knippe av vårens volontører, men det finnes altså mange flere som min sløve kameraføring ikke har maktet å fange opp. Uansett er vi en meget bra gjeng her nede, så det sosiale livet er det ingenting å utsette på.

7 kommentarer:

Christian og Marte Marie sa...

Heisann! Noen lurte på et tidspunkt om jeg hadde gått forbi deg i iveren etter bacon, men en god måned etter vårt samlivsbrudd kommer sannheten fram: Det er du som er baconkongen. Jeg har sviktet helt etter at du stakk. Men nå som Marte Marie har reist har jeg ikke noe bedre å finne på, så det kan hende fryseren fort blir fylt opp.
I dag sludder det i Oslo. Nyt det harde voluntørlivet.

Bjørn Stian sa...

Du? Sløv med bilder? Virker ikke akkurat sånn!

Ellers kan jeg si at du har lært deg bloggingens kunst veldig raskt. Mye bilder og lite tekst er oppskriften på en hyggelig oppdatering.

Drikk mye vann.
Norge tapte for b-laget til Wales. Jadda, vi er i gang.

Anonym sa...

Hei!
Er enig med Bjoern, det er gøy å lese på bloggen din, passe lange poster og gøye bilder;)
Godt å se at du får kost deg med bacon!
Det var koselig å prate med deg på telefonen og høre at alt står bra til med deg:)
Klem

Anonym sa...

Bacon er godt. Nam nam nam..

Ser frem til å komme ned og se nærmere på forholdene. Litt sprøtt, litt varmt og litt salt. Beicåååne!!(doug)

Hvordan er de lokale damene da?

Christian og Marte Marie sa...

http://www.myspace.com/thelonerss
Klikk på sangen That is how we talk.

Vært i studio i det siste uten å fortelle det til meg?!?!?

Eirik sa...

Christian: Hårreisende at noen prøver å utfordre meg som baconkonge. Jeg bare ler. Ellers var det bildet ganske morsomt. Særlig siden jeg i skrivende stund sitter i den samme t-skjorta.

Bjørn Stian: Takk for bloggkompliment! Betyr mye fra en garvet bloggebror.

Silje: Godt du liker bloggen. Og takk for praten vi hadde, har på følelsen at ikke det blir siste gang i vår

Kongen av Queens: Jeg skal lage bacontoast til deg.

Anonym sa...

Planer i helga? Tar en tur innom om jeg er i nærheten..