lørdag 22. desember 2007

Velkommen

Velkommen til denne bloggen som i hovedsak er opprettet fordi jeg reiser til Ecuador for å være volontør for Misjonsalliansen. En ny reiseblogg, om du vil. Jeg håper å få gitt noen korte oppdateringer om hva som skjer og få lagt ut en del mer eller mindre interessante bilder. Når jeg kjeder meg kommer jeg kanskje til å skrive noen innlegg på generelt grunnlag. For eksempel kan jeg finne på å starte en diskusjon om hvem som er beste spiss i Premier League. (Er det Keane eller Berbatov? eller kanskje Barnard?)



I skrivende stund er jeg inne i 2007s siste døgn. Den andre januar setter jeg meg på flyet, og sent tredje januar er jeg etter planen fremme i Guayaquil, Ecuador. De fire første ukene vil gå med på et intensivt spanskkurs før jeg begynner å jobbe for et av Misjonsalliansens prosjekter. Jeg håper å kunne gi en litt mer levende rapport om en ukes tid. Frem til da, godt nyttår og lykke til med minusgradene.


11 kommentarer:

Anonym sa...

God tur Yido!

Anonym sa...

Så gøy med blogg! Håper du er flink til å oppdatere! :) God tur!

Bjørn Stian sa...

God tur!

Line sa...

Gleder meg til å følge med! sier meg enig med Hanne, det er gøy med oppdateringer!!
Lykke til du gode mann!

Christian og Marte Marie sa...

Hei, Eirik! Nå er du antakelig i Madrid. Jeg håper du får en god reise videre, og at ikke savnet etter bacon og Fifa blir for stort. Gleder meg til å følge med på bloggen. -og selv om du skal til Ecuador, gul bakgrunn på bloggen er drøyt...
Leste at Dimitar vil bort. Han burde bli ekskludert fra avstemmingen. Inn med Lee!

Anonym sa...

Hei Eirik
Sorry at jeg ikke kom på flyplassen kom først på det når du svevet over tyskland, og da var det jo for sent. Håper du får det gull i madrid!! Kos deg masse, så snakkes vi på msn. Du må jo bruke den nye pc'en din, nå som du endelig har fått en som er bruganes ;)

Klems fra Eivind

Eirik sa...

Haga su comentario! Takk for kommentarer folkens. Naa staar jeg paa flyplassen i madrid og venter paa et forsinket fly som vil vaere mitt hjem de neste 14 timene. Gult er kult Geir, og jeg tviholder paa 90-tallet. Satser paa en oppdatering i lopet av et par dogn:)Ciao

Anonym sa...

Ciao er italiensk for "taper", eirik. jeg som trodde mine nidkjære spanskkommentarer skulle ha en effekt på deg. jaja. vi har spilt streetlife 2 ganger nå og er allerede i gang med å lage proto nr 3... spennende! det er nå et eget "gjengkrig"-felt og et nytt system for kostnader, pris og oppgradering av diverse... lovende! vi har også laget minst 10 nye hendelseskort.

Yo te voy a matar!

Anonym sa...

Hola!
Hola, me llamo Leif Anders.

Tengo 26 años. Vivo en Oslo. Soy de Noruega.
Qué haces? Tengo un hermano.

Hasta luego

COYS!

(jeg har ikke 26 anus, men 26 år, for de som skulle begynne å lure..)

Anonym sa...

Vi savner deg allerede, gode venn. Håper du får et knagende bra opphold. Så glad i deg, Eiriksen!
klem v+e

Anne sa...

Hola Eirik!
Rart å tenke på at du antagelig er framme nå i et "hot" Ecuador, mens jeg sitter her i et snøfylt Oslo. Håper du har det bra!! Gøy at du har opprettet blogg. Klem fra Anne